Trp Scam-case

Showing 1 of 6 from 6 results
Trp Scam-case - Total results - 6
TRP case: Evidence against Republic TV, Arnab Goswami, Mumbai Police tells Bombay HC
India

TRP case: Evidence against Republic TV, Arnab Goswami, Mumbai Police tells Bombay HC

However, as the high court adjourned the matter without hearing any arguments during the day, the police agreed to continue its previous assurance of not taking any coercive action till 15 January

TRP scam case: Mumbai court rejects former BARC CEO Partho Dasgupta's bail plea
India

TRP scam case: Mumbai court rejects former BARC CEO Partho Dasgupta's bail plea

Mumbai Police's crime branch had argued that Dasgupta, in connivance with another senior BARC official and ARG Outlier Media Pvt Ltd's owner Arnab Goswami, manipulated the TRPs of Republic TV and Republic Bharat (Hindi)

TRP scam case: Republic TV CEO Vikas Khanchandani arrested in Mumbai
India

TRP scam case: Republic TV CEO Vikas Khanchandani arrested in Mumbai

Republic TV has stated that it will move the holiday court against the arrest

Mumbai Police files charges against 12 in fake TRP scam, includes Republic TV's distribution head
India

Mumbai Police files charges against 12 in fake TRP scam, includes Republic TV's distribution head

The scam came to light last month when rating agency BARC filed a complaint through Hansa Research Group, alleging that certain television channels were rigging TRP numbers

Fake TRP scam: Centre appoints four-member committee to review rating guidelines
India

Fake TRP scam: Centre appoints four-member committee to review rating guidelines

The four-member committee will be headed by Prasar Bharati CEO Shashi S Vempati and the panel to submit its report to the I&B minister within two months

TRP scam case: Republic TV CEO, COO questioned by Mumbai Police; breach of freedom of press, says channel
India

TRP scam case: Republic TV CEO, COO questioned by Mumbai Police; breach of freedom of press, says channel

In a statement, Republic Media Network claimed the two were asked about how the Network accessed the Hansa complaint report and said it won't "give in to any endeavours" to curb editorial freedom.